Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Frida - 6 februari 2010 19:35

Hej på er! Nu så sitter jag och tittar på "Saturday Night Fever". Det är liite äcklig.. O_o Vad har ni gjort idag? Har typ inget att göra! Kort sagt: JAG HAR TRÅKIGT!! Hjälp mig! Kommetera så att jag får något att läsa!!


Kram och Puss // Frida  ( Det heter ju "Puss och Kram " men jag visse ändå skriva så (; )

Av Frida - 6 februari 2010 10:00

God morgan alla mina sötisar!


Min bästis Mollieee ( www.mollisensblogg.blogg.se ) ville att jag skulle skriva ett morgoninlägg så nu gör jag det för att jag gör allt för henne! <3 Ska kanske gå på stan med henne idag fast hon var lite "kräsen" sa hon.. >.< ÄLSKAR HENNE DJUPT!

-------------


Föresten, om ni tittar på menyn som är

<----------------------------------------------- Där


Om nu skrollar ner så ser ni en liten bit av en låt från youtube.. Det blev fel där så ignorera det för att jag kunde inte ta bort det! o:


-----------------------------------------------


Har varit sjuuuuuuuk! Kräktes i skolan! O_o Fast det vet ni väl redan.. Ops.. nös på tangentbordet.. Måste torka ut det.. Så okej borta!


I Love You Mollie!


Kram på er alla // Frida


www.fokis.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om lilla mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja! Såklart!
 Nej! Aldrig i livet!
 Nej, men vill..
 Ja, men skriver aldrig..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hjärta

Lite om mig

Hej på er och välkommen till min lilla blogg! Här så kommer jag att skriva om lite allt möjligt.. Min bästis heter Mollie ( hon heter inte det men hon kallas för det.. ) och jag älskar henne!! ( som kompis förstås ) Kram och Puss // Frida

Ovido - Quiz & Flashcards