Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

!!!

Av Frida - 24 januari 2010 20:13

FÖRLÅT!!! JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ FLERA MÅNADER!


---------------------


FÖRLÅT!!!


---------------------


Dikt till min älskade Mollou:



Om du skulle gå bort,

så skulle jag gråta mig till sömns.

Du är ljuset som lyser upp mitt liv,

snälla lämna mig aldrig!

Snälla dö aldrig,

isåfall så dör jag med.

Kan du inte förstå,

att jag älskar dig.


( Den sista meningen menar jag som kompis xD )


-------------------------------------------


I LOVE YOU MOLLOU!!



// Frodo ( En i min klass gav mig det smeknamnet >.< )

 
 
Molly

Molly

24 januari 2010 20:21

Gulligt

http://mednamnetmolly.blogg.se

 
Ida :D

Ida :D

1 februari 2010 19:33

river är bäst på smeknamn ;)

http://www.donna13.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 10 februari 2010 20:29


Idag så var jag i skolan!! Orkar inte skriva hela dagen.. O_o ---------------   Hade slöjd idag!! Tror att jag blir klar näste gång.. Snart så är det sportlov!   ---------------   Sry men hinner inte skriva! Måste göra mina läxor.. -_-'...

Av Frida - 7 februari 2010 15:23

Snart så är det alla hjärtans dag! Ska köpa en present till en viss bästis som jag älskar ;)         Kram på er alla // Friiddaa   ...

Av Frida - 7 februari 2010 09:51

Godmorgon! Skriver tidigt idag för att vi ska bort snart.. :( Längtar till bilden på tisdag.      <-- Detta är en indisk tradition att bära den här kklänningen när man ska på en typ indisk middag O_o   Varför la jag in den bilden? Vet inte...

Av Frida - 6 februari 2010 19:35

Hej på er! Nu så sitter jag och tittar på "Saturday Night Fever". Det är liite äcklig.. O_o Vad har ni gjort idag? Har typ inget att göra! Kort sagt: JAG HAR TRÅKIGT!! Hjälp mig! Kommetera så att jag får något att läsa!!   Kram och Puss // Frida ...

Av Frida - 6 februari 2010 10:00

God morgan alla mina sötisar!   Min bästis Mollieee ( www.mollisensblogg.blogg.se ) ville att jag skulle skriva ett morgoninlägg så nu gör jag det för att jag gör allt för henne! <3 Ska kanske gå på stan med henne idag fast hon var lite "kräse...

Presentation


En blogg om lilla mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja! Såklart!
 Nej! Aldrig i livet!
 Nej, men vill..
 Ja, men skriver aldrig..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hjärta

Lite om mig

Hej på er och välkommen till min lilla blogg! Här så kommer jag att skriva om lite allt möjligt.. Min bästis heter Mollie ( hon heter inte det men hon kallas för det.. ) och jag älskar henne!! ( som kompis förstås ) Kram och Puss // Frida

Ovido - Quiz & Flashcards