Alla inlägg under januari 2010

Av Frida - 31 januari 2010 21:15

Hej!


Orkar intre skriva! -_-'


Idag så har jag varit på uppteck! =) AS KUUL! Iaf.. :S Gjorde lite olika..

------------


Ska till tandläkaren på torsdag! :oo


Ska ta bort min himla fula tandställning! ( Tror jag iaf! )


Kort inlägg!


www.fokis.se


KRAM PÅ ER ALLA // Friiddaa

Av Frida - 29 januari 2010 18:23

Typiskt.. Jag orkar aldrig skriva på bloggen! Jag ska skriva men inte så ofta men sluta inte läsa för det! Jag älskar er mina små söta läsare ( särskilt Mollou )!


Vad gör ni nu? Jag sutter i soffan och skriver då.. ;) Mamma tittar på något CP program.. Typ Dr. Phil elr. något.. -_-'


Har inget att göra!! Äntligen helg! YES!


------------


I LOVE YOU MOLLOU!!


-------------



Kram på er alla// Frodo



Av Frida - 25 januari 2010 15:42

Hej i snön!


Idag så var jag i skolan.. Först så gick jag då.. ( tänkte cykla men det är så himla halt ). Först så hade jag svenska ( tror jag, jag minns inte exakt ) sen rast och då så blev jag och Sara ( en av mina kompisar ) jagade av en liten "puttefnask" som jagade oss över hela skolgården. Sen så gick vi in och hade svenska igen och sedan matte. Sedan Lunch och rast, efter lunch gympa.


-------------------------


ÄLSKAR MIN LILLA MOLLOU!


------------------------


Ska få en kusin! Yay!


------------------------


// Frodo



P.S Ni minns väl mitt smeknamn Frodo? ;) 

!!!

Av Frida - 24 januari 2010 20:13

FÖRLÅT!!! JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ FLERA MÅNADER!


---------------------


FÖRLÅT!!!


---------------------


Dikt till min älskade Mollou:



Om du skulle gå bort,

så skulle jag gråta mig till sömns.

Du är ljuset som lyser upp mitt liv,

snälla lämna mig aldrig!

Snälla dö aldrig,

isåfall så dör jag med.

Kan du inte förstå,

att jag älskar dig.


( Den sista meningen menar jag som kompis xD )


-------------------------------------------


I LOVE YOU MOLLOU!!



// Frodo ( En i min klass gav mig det smeknamnet >.< )

Av Frida - 3 januari 2010 20:37

Hej!


Förlåt att jag inte skrivit men har inte orkat.. Men ska FÖRSÖKA skriva mycket nu.. Tittar på något med "Smällkaramell" eller något konstigt.. -_-


Idag så har jag varit borta och tagit typ 16 kort. Ska berätta en sak:


När vi var där så var det ett litet barn som hade kastat i en gosedjurs kängru i en pool, och det var en man som fick fiska upp den. Det var roligare en det låter för att hela den droppade.


..................................................
..................................................
.....


Ska få tandställning i morgon! :(

Snart är jullovet slut! Neej!!


Hasta Lavista // Frida


P.S Kortisar blir det här!



Av Frida - 1 januari 2010 20:26

Hej hej hallå!


Idag så har jag suttit vid datorn, varit med en kompis och lita annat smått och gott!

Nu så tittar jag på någon film.. *Suck* Mamma och pappa lyssnar på någon gubbmusik! Stäng av!!     

Detta inlägget kommer inte bli långt men jag hoppas att ni inte slutar läsa för det!

I morgon så ska jag åka bort så morgondagens inlägg kommer inte komma förren ( stavning ) typ kl. 6 eller 7..


Låt:



Kram och Puss // Frida


Av Frida - 1 januari 2010 15:17

Gott nytt år!


Hej på er! Förlåt att jag inte skrev till er på nyårs afton! Vi var och åt middag hos några vänner. Vi kom hem kl. 1:30 ( alltså halvtvå ) Den kvällen så fick jag frossa, läskigt! Hela jag skakade och det kändes som om jag skulle kräkas. Somnade efter en halvtimme, vaknade fyra ( på morgonen ), var vaken i en kvart, somnade om och vaknade kvart över tio. Jobbig dag!  Idag så har jag inte gjort så mycket.. Suttit vid datorn och tv:n bara. Här så snöar det. Eller snöar och snöar. Det snöar lite.


Tänk.. Nu så är det 2010! Känns som 2009.. Gott nytt år på er! Det var SVINKALLT igår! Frös tårna av mig! Vi fick ju vänta på bussen mitt i natten..   


3 dager kvar till tandställningen! Usch..


Pusspuss // Frida


P.S 2010 kommer någ bli ganska bra..

Presentation


En blogg om lilla mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja! Såklart!
 Nej! Aldrig i livet!
 Nej, men vill..
 Ja, men skriver aldrig..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hjärta

Lite om mig

Hej på er och välkommen till min lilla blogg! Här så kommer jag att skriva om lite allt möjligt.. Min bästis heter Mollie ( hon heter inte det men hon kallas för det.. ) och jag älskar henne!! ( som kompis förstås ) Kram och Puss // Frida

Ovido - Quiz & Flashcards